Dag allemaal,
Bij deze dus even opnieuw voorstellen na 3 jaar afwezigheid.(Zie mijn oude post's over mijn vorige 190.)
Nadat ik in mijn vorige 190 een ongeluk heb gehad, en deze heb verkocht ben ik een jaar gaan rijden in een W115 van 1975. Met deze auto verder geen problemen gehad, afgezien van een kapotte carburateur op de terugweg van een vakantie naar Denemarken. (Afslepen naar Nederland was gelukkig vergoed door de reisverzekering:P) Deze auto heb ik ongeveer iets meer dan een jaar terug ingeruild op een Trabant 601 uit 1962. Het was altijd al een droom om een tijdje zon auto te bezitten en dat heb ik geweten ook. Na het zoveelste probleem aan de bedrading heb ik de Trabant ingeruild op een W201 2.3 automaat, en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Tot zover mijn omzwervingen in autoland.
Ik ben net afgelopen zomer afgestudeerd al HBO Engineer en per 1 september begin ik aan een nieuwe baan in voltijd dienst bij een ingenieursbureau. Voor de rest zijn mijn hobbies stijldansen, elektronica en natuurlijk mijn "nieuwe" W201.
Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Met vriendelijke groet,
Rick Lankheet