[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Radioillegaal : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 21:22

Radioillegaal

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

Radioillegaal

Berichtdoor Radioillegaal » 22 jun 2015, 20:10

Goedenavond

Ik ben Freddy en kom uit het mooie Drenthe.

Ik heb al meerdere malen een mercede W201 gehad waaronder een 190E 1.8 en 2 maal een 2.3 16v.
vorige week heb ik de stoute schoenen aangetrokken en mijn huidige auto een Toyota starlet op marktplaats gezet, deze werd binnen een dag verkocht.
Vrijdag 19 juni werd de jacht geopend op het zoeken naar een andere auto, dit keer wou ik een W201 of een W124.

Ik ben door Drenthe, Groningen, Friesland, Overijssel en Gelderland gekomen om deze modellen te bekijken die ik via verschillende websites had gevonden.
Dat er een hoop bagger word aangeboden was nu wel weer duidelijk.
Tot ik mijn hoop afgelopen zaterdag bijna had opgegeven vond ik op het laatst een in perfecte staat W201 2.0.
inclusief volledige documentatie en 206000 km op de teller en van binnen en buiten in nieuwstaat.
Hieronder wat foto's..
Bijlagen
190.jpg
190.jpg (254.16 KiB) 864 keer bekeken
1902.jpg
1902.jpg (198.41 KiB) 864 keer bekeken
Radioillegaal
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re:radioillegaal

Berichtdoor Redta » 22 jun 2015, 20:13

welkom freddy
ziet er netjes uit hoor :D
sterren stralen overal
Redta
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee

Re: radioillegaal

Berichtdoor FerryB » 23 jun 2015, 10:07

Hallo Freddy,

Welkom op het forum en veel leesplezier.
Groet, Ferry.
FerryB
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1984
Automaat: Ja

Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse