[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
MPthoms : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 02 mei 2025, 21:14

MPthoms

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

MPthoms

Berichtdoor MPthoms » 20 mei 2015, 19:34

Thomas uit België. Ik rij sinds 1 week een 190D, OM601.911 (75pk), bouwjaar 1991 met 244000 km, 4e eigenaar.
Geen roest op chassis, motor draait top en interieur mooi. Het is een standaard editie waar wat werk aan was door laatste periode geen deftige eigenaar te hebben gehad en veel stil te staan. Maar gelukkig is er geen schade uit voortgekomen.
Nu echter wordt de 190 verzorgt...
Heb al heel wat kleine werkjes gedaan zoals smeren en afstellen van vele onderdelen (opkuis in de details), motorsteunen verwisseld, alle oliën en filters ververst. Als volgende is 1 wiellager voor en 1 achter aan de beurt.
De 190 zal dagelijks gebruikt worden.
Vorig voertuig was een C220 OM604 met de gekende Lucas pomp problemen. Heel goede auto verder maar jammer van die dieselpomp.
Heb een 190 gekozen om zijn betrouwbaarheid en ik moet zeggen na vele voertuigen te hebben gereden de 190 na 24 jaar oud te zijn die toch bijzonder goed voor de dag komt.
Ik ben op het forum om tips en tricks op te doen met de bedoeling de meeste werken zelf te doen en langzaam preventief op te kuisen wat door ouderdom is geraakt. Ik merk dat ik hier veel zal geholpen zijn.
Alvast bedankt :handgestures-thumbup:
MPthoms
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: thoms

Berichtdoor Henk Peter » 20 mei 2015, 19:37

Welkom, mijn vorige was ook een C220 ook voor de W201 diesel gekozen vanwege de onverwoestbare dieselmotor.
Henk Peter
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse