[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
nieuwe sleutel plek zuid limburg nu dan tocht ? : Van alles wat....W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 25 apr 2024, 10:50

nieuwe sleutel plek zuid limburg nu dan tocht ?

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W201 en W202.
Leuk filmpje met een W201 of W202? Of met de W201 of W202 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W201)

nieuwe sleutel plek zuid limburg nu dan tocht ?

Berichtdoor GerW201 » 21 apr 2015, 23:47

nieuwe sleutel plek zuid limburg nu dan tocht ?



HOI LOD GENOTEN
ik ben dinsdag naa een zo veelste sleutelruimte gaan kijken
maar ik denk dat het dit keer wel gaat lukken
ik heb een voorstel gedaan en ik hoor dit een van dezer dagen of hij er mee akkoort gaat
er kunnen 3 a 4 wagens in om te sleutelen
om mij kosten wat te drukken kan er voor 3.50 euro per uur bij mij binnen gesleuteld worden
als je een 20 uren kaart bij mij koopt word het nog goed koper inplaats van 70 euri betaal je dan 50 euri
je mag de uren gebruiken wanneer je dat wil je hoef ze dus niet achter elkaar te gebruiken
ook is het mogelijk om een buiten stallings plek te huren voor 22.50 per maand
je kunt dus dan de wagen na het sleutelen binnen de wagen buiten op het afgesloten terijn zetten
en als je weer binnen wil klussen hem weer naar binnen rijden zo spaar je weer wat uren binnen
de ruimte licht in de buurt van heerlen
er zijn +/- 4a5 buiten plekken beschilkbaar
ook is het mogelijk om tegen een kleine vergoeding een las apperaat te lenen
en er is klein gereedschap te leen tegen een kleine verslijt vergoeding ( flex, schuur machine, enz_)
er kan 6a7 dagen per week geklust worden
koffie en thee is er dan ook verkrijgbaar en een kleine warme snack zal ook wel te regelen zijn
sterren groet gerw201
ik ben benieuw of hier interesse voor is mail mij maar hier op de site of op ster1001@hotmail.com
GerW 201
GerW201
Banned
Banned
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 07 jun 2012, 23:25
Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Van alles wat....W201 en andere C-Klasse

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron