Geweldige auto die me elke keer een

img]http://www.w201club.nl/images/fbfiles/images/DSC00095___kopie.JPG[/img]
Mijn auto heeft nodig onderhoud nodig. Hoe en wat weet ik nog niet; maar ik moet er mee aan de slag. Ik heb de auto mogelijk toch iets te impulsief gekocht. Hij is namelijk overgespoten, en daar heb ik niet genoeg bij stilgestaan. Op zich is daar namelijk niets mis mee, maar de kwaliteit van de (voorbereiding van) de spuitbeurt is mij onbekend. Nu komen er wat plekken aan het licht....
Ik ben zelf niet handig genoeg om deze reparatie/ dit spuitwerk te doen. Ga van de week bij 2 bedrijven langs om prijs op te vragen voor een grondige opknapbeurt. Rationeel gezien is het misschien handiger om een ander te kopen, maarja, het is en blijft een geweldige auto; het Mercedes (W201) virus is een hardnekkige

In ieder geval bij deze een oproep voor handige harries in de kop van Noord Holland die nog een dankbaar klusproject zoeken!!!
Oja; nog wat specs:
- 2.0 l 66 kw uitvoering
- schuifdak
- cv
- kenteken: 98-zp-gg
Dat was em!!!!
Wensenlijstje:
- rondom roestvrij en strak maken (klinkt simpel als je 't zo opschrijft...

- knappe velgen (putdeksels) of opknappen originele 14" doppen (ze zijn op de foto blafstrak, maar 2 jaar verder is er weinig over van de showroom glans)
- radio/ boxen/ antenne fixen (zat een niet originele blaupunkt uit de jaren 80 in, waarvan alle uitgangen op 1 na opgeblazen zijn, daarnaast lijkt de bekabeling niet te kloppen en trok ik laatst mijn antenne uit elkaar....)
- kabel om de motorkap te openen is gebroken...