[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Binnendeuren : Interieur W201 - 2

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 28 apr 2024, 13:40

Binnendeuren

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Re:Binnendeuren

Berichtdoor Gerwin » 14 mei 2010, 10:59

Ik wil aan de passagierszijde ook mijn binnendeur los halen. Er zit namelijk een rammel in en het electrisch raam wil niet helemaal naar beneden. Het lijkt alsof die halverwege gaat klemmen. Nu lees ik hier dat je het skai gewoon rustig kunt lostrekken. Klopt dat? Want het lijkt wel met haakjes vast te zitten in de deur? Ik ben bang dat als ik het skai lostrek, dat er haakjes gaan afbreken? Hopelijk weet iemand hoe het zit. Trouwens de instructie voor het verwijderen van de deurgreep is erg handig!

groet Gerwin
Avatar gebruiker
Gerwin
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 09 feb 2010, 19:38
Woonplaats: Zwolle
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Binnendeuren

Berichtdoor HansMercedes » 14 mei 2010, 11:51

dat deurpaneel moet je er compleet uit halen door deze omhoog te drukken als je de handle om de deur te openen weg hebt gehaald en vergeet het plaatje bij de slotvanger niet los te halen . daarna als je het paneel op tafel legt kan je voorzichtig proberen om het skai wat los te trekken ,maar forceer niets grt hans
Avatar gebruiker
HansMercedes
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 4582
Geregistreerd: 03 sep 2009, 21:07
Woonplaats: Beverwijk
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re:Binnendeuren

Berichtdoor Gerwin » 15 mei 2010, 10:46

bedankt voor de snelle reactie! ik ga er mee bezig :)
Avatar gebruiker
Gerwin
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 74
Geregistreerd: 09 feb 2010, 19:38
Woonplaats: Zwolle
Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee

Vorige

Keer terug naar Interieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten