Beste mede-liefhebbers,
Als nieuweling op dit forum doe ik al meteen graag beroep op jullie deskundigheid.
Ik heb gemerkt dat er na het rijden op meerdere plaatsen vooraan en onderaan de motor een vloeistof loopt. De vloeistof loopt enkel tijdens het rijden (niet als de auto stilstaat - er ligt geen plas onder), ze druipt stilletjes aan naar beneden vanaf de motor (lijkt van verschillende plaatsen te komen) en druppelt dan op de stang aan de vooras. Als de motor warm is, is de vloeistof goed zichtbaar, een groot deel droogt echter op naar mate dat de auto stil staat. Op het onderste aandrijfwiel laat ze na het opdrogen een witachtige film achter. Op andere plaatsen (bvb. op het punt waar de startmotor aan de motor is bevestigd) blijft ze eerder lopend en tamelijk vettig. Het gaat volgens mij niet om "gewone" motorolie, deze vloeistof lijkt me vluchtiger en iets vloeibaarder.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn of heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad?
Ik voeg hierbij enkele foto's in de hoop het geheel aanschouwelijker te maken.
Hopelijk geen al te grote kosten, heb nog maar 2000km met de auto gereden (heeft er in totaal 125.000).
Alvast bedankt!