Ik zal me hierbij ook even voorstellen.
Ik ben Daniël, 20 jaar en ik woon in Aduard (een dorp vlakbij Groningen). Ik rij sinds Augustus 2014 in een mooie Mercedes 190E 1.8 Class. Hij is lekker rijk uitgerust (als ik het zo vergelijk met andere) en rijdt als een zonnetje. Ik zal binnenkort een logboekje openen om daar het een en ander bij te houden wat betreft onderhoud en schoonheidsfoutjes die hersteld dienen te worden. Ik vind het een prachtig model en ik hou er van om 'em netjes te houden en veel te wassen.
Afgelopen Dinsdag de auto even gewassen en op de foto gezet:
- IMG_0247.jpg (80.92 KiB) 1990 keer bekeken
- IMG_0231.jpg (89.76 KiB) 1990 keer bekeken
- IMG_0232.jpg (92.96 KiB) 1990 keer bekeken
- IMG_0286.jpg (116.89 KiB) 1990 keer bekeken
- IMG_0310.jpg (59.75 KiB) 1990 keer bekeken
Ik weet niet alle opties met bijbehorende codes maar ik zal even opnoemen waarvan ik denk dat het extra opties waren.
Elektrische ramen voor
Trekhaak
5-Bak handgeschakeld
Middenarmsteun
Hoofdsteunen achter
Airconditioning
Buitentemperatuurmeter
Elektrisch verstelbare rechterbuitenspiegel
Verwarmde buitenspiegels
Lang dashboard (?)
Aangezien de 190 standaard nogal kaal is zal ik vast nog wel wat opties vergeten zijn.
Ik vind het toch even leuk om mijn vorige auto te noemen, weliswaar geen Mercedes maar een Toyota MR2 SW20. Deze heb ik weg gedaan omdat ik 'em te duur vond voor dagelijks rijden, en omdat het een tweezitter betreft, is-ie ook niet echt praktisch.
Samen met de Nissan Skyline R32 GT-R van een maat van mij, ook niet verkeerd dacht ik zo...
- MR2 en Skyline.jpg (71.67 KiB) 1990 keer bekeken
Ik was ook bij de meeting bij Klaas de Poel "Star Cars & Coffee" afgelopen zondag en heb heerlijk mijn ogen uitgekeken naar al het prachtigs wat daar stond. Tevens heb ik forumlid Daarhijum leren kennen die vlakbij woont.

Tot ooit op een meeting/tour ritje
Mvg,
Daniël de Vries