door Trucker Martin » 05 okt 2014, 13:21
Beste W201 Rijders.
IK ben Martin/Bijnaam/Trucker/Martin
Ik ben mijn hele leven al Mercedes gek(ik hoor mijn Vader nog zeggen jij bent geboren met een STER in je ogen,) Ik
ben momenteel in het bezit van 3 auto's een Opel Corsa/2009 eenSmart uit2003 En sinds kort ben ik in het bezit van,
een Mercedes 190E 1.8 Een W201 en wat voor een!!!! Bouwjaar Mei 1992 komt uit Zuid Frankrijk met een km stand,
Van Ja Je Leest het goed, 6400,Nu inmiddels7100,km Auto verkeert dan ook in NIEUWSTAAT Hij ruikt zelfs nog nieuw,
Maar dat zullen jullie wel zien op 1november in Udenhout want daar kom ik naar toe als het weer het toelaat, Want als het vriest of sneeuwt komt mijn Benzje niet Buiten!!!!!! Ik heb in het verleden al best veel benzjes gehad maar,
dat vertel ik voor wie het weten wil wel tijdens een Meeting! In het bijzonder de Mercedes 230.4 benzine uit 1976 die,
ik kocht in 1980 met toen 50dzn km er op Deze auto ben ik kwijtgeraakt door het noodlot BLIKSEMINSLAG hij kwam,
onder het stalen freem van de loods waar hij gestald stond terecht Het dak van de auto zat gelijk met zittingen Daar was niks meer van te maken JAMMER JAMMER GR.Martin
e