Dit lijkt mij inderdaad een leuk setje, met rfid. Je hebt dan geen sleutel meer nodig, en als je zorgt dat de bekabeling compleet ergens anders langs loopt dan origineel is het nog veiliger ook nog. Op zich wel een leuke optie, even je rfid bij de cirkel houden en hij unlockt, daarna kan je hem starten. Het is dan wel geen alarm, dat mist dan jammer genoeg, maar die kan evt nog er bij naast gemonteerd worden, maar dan heb je zoveel kastjes naast elkaar......
Ik ben dan wel niet zo'n fan van alarmen, aangezien ze zo vaak gedoe en gezeik geven. Jammer aan dit setje vind ik ook de help ik ben mijn sleutel kwijt optie, moet je 8 keer van acc on naar acc off in 5 seconden en dan unlock je hem..... Als je je auto sleutels kwijt bent, heb je zoiets toch ook niet? Een dief kan hier goed gebruik van maken wat het dan weer wat onveilig maakt......
Stiekem denk ik er wel over na, het is erg fout, het is raar, het maakt je auto voor velen minder verkoopbaar... Noem het maar op. Als je het nou op een plug and play manier aansluit, dan is er wat van te zeggen.
Voor die +/- 28€ is het altijd te proberen en waarom zou zoiets simpels kapot gaan. Het is in feite een contactslot, maar dan met relais en een rfid lezer, zo speciaal is het ook alweer niet......
http://www.aliexpress.com/item/Car-engi ... 21152.html