Mijn Benz heeft verschillende problemen met de verlichting, ik heb al een aantal zekeringen geprobeerd maar ik geloof dat deze nog goed zijn.
Het rechter dimlicht brandt maar op halve kracht, terwijl het linker dimlicht enorm fel brandt en na een paar seconden begint te roken. Ik heb beide lampen al vervangen maar het probleem blijft.
Als ik mijn groot licht aanzet brandt alleen het het linker groot licht en het rechter dimlicht gaat dan nóg minder branden zodat er nauwelijks meer licht vanaf komt.
Verder doet alleen het linker mistlicht het. De linker kant functioneert dus goed (op het rokende dimlicht na) en de rechter kant werkt eigenlijk nauwelijks. De dashboardverlichting brandt trouwens ook nauwelijks, er komt een heel zacht lichtstraaltje uit de brandstofmeter waardoor je je snelheid eigenlijk nog niet kan aflezen.
Als iemand ideeën heeft over wat deze problemen kan veroorzaken hoor ik het graag! Ik maak me er namelijk behoorlijk zorgen over omdat ik de auto nodig heb om op mijn stageplaats te komen.
Graag wil ik er wel nog bij vermelden dat er sinds 2 dagen nieuwe bougies inzitten, hiervoor had ik het probleem nog niet opgemerkt dus misschien dat dit hieraan zou kunnen liggen?
Alle tips zijn welkom! Mvg. Jim