Na een tijd te zijn weggeweest van het forum omdat ik mijn auto had verkocht begint het W201 virus toch weer te prikkelen. Ik was al een tijdje af en toe aan het kijken wat er aangeboden werd, maar kwam gisteren toch wel een hele mooie tegen in duitsland op internet, Ik heb besloten morgen te gaan kijken, na een jaar in een japanner gereden te hebben wil ik toch weer terug naar een 190, ditmaal een benzine uitvoering omdat de wegenbelasting voor de diesels voor mij als student niet te betalen zijn.
Nu heb ik geen ervaring met benzine versies dus wilde ik jullie even om hulp vragen waar ik op moet gaan letten als ik ga kijken bij de auto. Het carrosserie van de auto ken ik nu aardig goed aangezien ik toch een tijdje een 190D in mijn bezit heb gehad waar ik het nodige aan gedaan heb todat de wegenbelasting weer werd ingevoerd voor deze autos. Echter motorisch weet ik vrij weinig van de benzine uitvoeringen van de W201, evenals de elektrische systemen. De auto die ik ga bekijken heeft een aantal opties waaronder elektrische ramen, airconditioning, airbag, ABS, centralevergrendeling en koplamp wissers wat ik allemaal niet had op mijn vorige 190.
Het gaat om een 190E uit 1990 met een 2.0 motor en een 5 bak met nog geen 140dkm op de teller. op de foto's ziet ie er erg netjes uit.
Ik dank jullie bij voorbaat voor de reacties!
P.S. Ik hoop dat ik hem in de goede rubriek heb gezet.