mijn naam is marinus ik ben al best wel een tijd Mercedes fan toen ik 14 was kocht me vader een konings blauwe Mercedes 190E uit december 1992 redelijk standaard verder toen beviel het comfort en de kwaliteit me al .
2.5 jaar later kocht me vader een 300 te in paars blauw metallic uit 1986 ogebouwd naar 1995 stijl motorkap enz. alle opties erin alleen de extra bank achterin zat er niet bij verder zwart leer elektrische stoelen enz. verder was deze uitgevoerd met een andere motor een 280te motor met 196 pk dit was allemaal gedaan door de vorige eigenaar die chef was bij de toyota dealer haha in ieder geval toen kon het voor mij niet meer stuk prachtige auto. helaas deed me vader hem toen weg vanwege de brandstof prijs stijging toen . maarja om het verhaal af te maken ik heb op me 21 een ook een blauwe 190E basic gekocht deze heb ik 5 jaar gehad met plezier ik was al een maand of 7 aan het rond kijken totdat ik de prachtige Mercedes 190E van thomas op marktplaats zag staan toen ik ging kijken was ik gelijk verkocht en nu ben ik de gelukkige eigenaar.
ik hoop dat ik me zo leuk heb voorgesteld aan iedereen