[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
mist achterlicht en APK : Techniek W201 - 2

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 12 mei 2025, 02:58

mist achterlicht en APK

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re: mist achterlicht en APK

Berichtdoor Bassje » 11 jul 2014, 13:22

Dat zou ik niet weten.
Bassje
Erelid
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee

Berichtdoor Brown » 11 jul 2014, 16:57

wauw. rubbers bij Mercedes ruim 5 euro en bij een ander 1,22 euro. maar goed, ik had ze wel direct en zaten er zo op. Mercedes legde ook nog uit dat die andere rubberen demper er niet zomaar uit kan vallen.

zekering van de mistlampen eruit gehaald. dus maandag wordt ie afgemeld.

dank voor alle hulp.
Brown
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Berichtdoor MercedesFTW » 02 aug 2014, 22:12

mistachterlicht hoeft niet te werken.
werkt hij wel dan moet je controle lampje in de lichtschakelaar werken.
(mijn vitting in mijn lichtschakelaar maakte elke keer kortsluiting waarna ik hem er maar finaal uit te trokken heb omdat klussen eraan totaal onmogelijk is) Bij de apk hoefde ik alleen de mist achter LAMP er uit te halen waardoor hij door de keuring kon.

zoals ik weet moet voor de apk het glas van de mist voorlichten heel zijn. de auto van mijn vriendin is er laatst op afgekeurd. het verwijderen van de LAMP voldeed in dit geval ook :lol:
Met vriendelijke groet,

Tom

MercedesFTW
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Vorige