Beste mensen,
Na 1,5 maand in het bezit te zijn van mijn Mercedes begin ik steeds nieuwsgieriger te worden waar bepaalde onderdelen voor zijn. Hieronder een paar foto's waar ik mijn vragen bij heb:
foto 1:
Ik weet dat het onderdeel de ontstekingsmodule heet, maar heb geen idee wat het precies doet en waar de kabels/leidingen die erop aangesloten zijn naartoe gaan.
foto 2:
Deze knop zit vlakboven de ontstekingsmodule. Er staan verschillende tekens op: 2, 4, 5, 6, 7, S, N. Je kan de knop uittrekken en eraan draaien, maar ik heb geen idee wat het doet. Mijn auto staat volgens mij op de S, zie foto.
foto 3:
Vlak naast de knop van foto 2 zit een dop. Wanner ik deze eraf draai kom ik een soort stekker tegen. Is dit om de auto uit te kunnen lezen o.i.d.? Zo ja, wat kan je allemaal uitlezen?
foto 4:
Achter de accu zit een zwart schotje. Wanneer je deze verwijderd kom je een soortgelijke knop tegen als op foto 2. Wat doet deze knop?
Dit zijn mijn vragen voor nu, wellicht dat ik binnenkort nog wat anders tegen kom waarvan ik de functie niet ken.
Groeten Rolf