Mijn naam is Rolf Bos, ben 23 jaar en kom uit Enschede.
Sinds 5 mei 2014 ben ik de trotse eigenaar van mijn Mercedes-Benz 190E 2.6 uit 1988.
Een heerlijk rijdende auto in zeer goede staat.

Voordat ik mijn W201 kocht was ik de eigenaar van een schitterende W123 240D uit 1982. Dit was de eerste auto die ik kocht toen ik 20 was. Ik heb er ruim 2,5 jaar in gereden tot april 2014. Helaas heb ik de auto vanwege de gewijzigde belastingregels moeten verkopen, voor mij was de wegenbelasting voor deze diesel niet langer te betalen. Ik heb de auto via Autoscout verkocht aan de Duitser die net een stukje over de grens woont. De auto is dus niet meer in Nederland en ik ben bang dat ik mijn eerste bolide nooit meer terug zal zien, ik ben bang dat ik 'm de rest van m;n leven zal missen

Er moest dus een opvolger komen, uiteraard een Mercedes-Benz

Na de nodige bezichtigingen en testritjes heb ik de auto gekocht en op naam gezet. Dezelfde dag heb ik de auto APK laten keuren, uiteraard zonder enig gebrek of opmerking geslaagd!
Een aantal pluspunten van de auto:
- automaat
- half-leer interieur
- origineel Nederlands kenteken, 1988
- originele boekjes aanwezig
- onderhoudshistorie tot 196.000 km in de boekjes, dealer onderhouden.
- huidige km stand: 208.000 km
- alle originele sleutels erbij, slechte 1 sleutel is gebruikt, de overige sleutels zijn letterlijk nieuw!
- apk tot mei 2015
- bij het reservewiel een compleet origineel Mercedes-Benz gereedschapssetje
Kortom: een fantastische auto waar ik nog veel plezier van hoop te hebben! Ik zal proberen binnenkort wat foto's te uploaden.
Groeten, Rolf