Hallo,mijn naam is Stephane,ben 38 en wonende in Antwerpen.Sinds kort heb ik een mooie 190E(1992) kunnen kopen in blauw-zwart mett.,en een aantal leuke opties.Verder is het een cocoon-versie.Dit is een soort van optiepakket dat destijds werd aangeboden aan de Belgische klanten,eigenlijk is het gewoon wat meer hout en en houten pookknop

,er zijn er exact 500 van gemaakt.Je kon ook leder nemen maar dat zit er spijtig genoeg niet op.Ik ben van zin om klein onderhoud zelf te doen(oliewissels,luchtfilter,enz...).omdat je hier toch wat kan besparen,en je leert je wagen toch iets beter kennen.Ik ben nog wel op zoek naar een goede garage in de buurt van Antwerpen,voor groot onderhoud,en andere reparaties.Ik ben eigenlijk altijd fan geweest van het model 190,maar dan wel zo origineel mogelijk.Zo staat er bij mij een 16v antenne op,en ik weet dat dit niet origineel is,zou deze willen vervangen voor een Hirshmann,type weet ik niet,maar dat zien we dan wel.De auto is altijd goed onderhouden geweest,maar er staan natuurlijk wel de gebruikelijke gebruikssporen op

,dus een goede polishbeurt zou ik ook willen doen.(tips zijn altijd welkom).Verder lijkt het mij een leuk forum met heel wat kennis aanwezig.Groeten Stephane