Het is nu 12 mei 2025, 04:02
Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.
door Bastian-Hoen » 09 mei 2014, 15:48
heren/dames volgende vraag
wat is het verschil tussen de 4 cilinders en de 6 cilinder chassis?
bij de 6 zit een deel baar voor stuk maar is dat het enige?
http://www.fulica.nl (sorry nog steeds weinig foto's
let op wij zijn geen bedrijf ( de classics) maar wij zijn bezig met een hobby
in een mooie grote sleutel hal in Doetinchem
beschikken over EPC van Wensink
-
Bastian-Hoen
- Platinum Boarder

-
- Berichten: 934
- Geregistreerd: 09 mei 2012, 15:03
- Woonplaats: Doetinchem
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 1.8
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
-
door HansMercedes » 09 mei 2014, 17:54
Ja volgens mij wel heb ook nog niet anders kunnen ontdekken afgezien van dat deelbare voorstuk grt hans
-

HansMercedes
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 4581
- Geregistreerd: 03 sep 2009, 21:07
- Woonplaats: Beverwijk
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.6
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Wiersma » 09 mei 2014, 18:04
En het onderste stuk waar de radiateur inhangt is ook anders
190D 2.5 automaat 1986
-

Wiersma
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 1684
- Geregistreerd: 02 feb 2010, 13:56
- Woonplaats: Friesland
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door Bastian-Hoen » 10 mei 2014, 10:05
maar kwa ophanging etc is allemaal wel het zelfde?
op de grotere remmen na dan
http://www.fulica.nl (sorry nog steeds weinig foto's
let op wij zijn geen bedrijf ( de classics) maar wij zijn bezig met een hobby
in een mooie grote sleutel hal in Doetinchem
beschikken over EPC van Wensink
-
Bastian-Hoen
- Platinum Boarder

-
- Berichten: 934
- Geregistreerd: 09 mei 2012, 15:03
- Woonplaats: Doetinchem
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 1.8
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
-
door Christiaan » 06 jun 2014, 09:26
De voorste draagarmen van de 6-cilinder zijn ook anders dan die van de standaard 4-cilinder broertjes.
Sportline, 16-kleppers en 6 cilinders hebben de draagarmen met versterkte bussen.
Van de diesels weet ik niet wat er gebruikt wordt.
Groet,
Christiaan
-
Christiaan
- Junior Boarder

-
- Berichten: 20
- Geregistreerd: 08 aug 2012, 20:32
- Woonplaats: Neerbeek
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.6
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
- Andere wagens / opmerkingen:
door Bastian-Hoen » 08 jun 2014, 15:31
oke dank voor alle info
ben een beetje aan kijken wat er eventueel allemaal moet worden omgebouwd om van een 4 cilinder naar een 6 cilinder
http://www.fulica.nl (sorry nog steeds weinig foto's
let op wij zijn geen bedrijf ( de classics) maar wij zijn bezig met een hobby
in een mooie grote sleutel hal in Doetinchem
beschikken over EPC van Wensink
-
Bastian-Hoen
- Platinum Boarder

-
- Berichten: 934
- Geregistreerd: 09 mei 2012, 15:03
- Woonplaats: Doetinchem
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 1.8
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
-
Keer terug naar Techniek W201
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten