Als je in mijn howto kijkt:
post61038.html#p61038Zie in mijn plaatje ook dat zwarte blokje zitten. En ik heb toch echt een diesel.
Die vacuumstop zit ongeveer in het midden:

- 14_1820719_3112006115814PM.JPG (36.79 KiB) 2526 keer bekeken
Ook staat het in de WIS:
8010 - Removal and installation of the complete steering lock assembly Models 124, 201.pdf
- (144.61 KiB) 192 keer gedownload
In het plaatje S8/1 de schakelaar
Pagina 2 in de tekst: Warning buzzer contact, exterior lamps (S8/1) Remove, install.
Deze heeft geen enkele andere functie.
Ik zou zeggen meten is weten, je komt er makkelijk achter of alle contactsignalen worden doorgegeven.
Multiemeter op piepstand, en 1 pen in pin 6 of 7 in de stekker.
Op de stekker in de zekeringkast van het contact slot.
In rust:
Pin 6 en 7 Rood 30 constante spanning(ongezekerd).
Pin 1 Groen/Wit P30 Staat spanning op.
Stand 1 sleutel:
Pin 5 Rood/Groen 15R komt spanning op (zit onder andere je ontstekingsmodule op)
Stand 2 sleutel:
Pin 8 Rood/zwart 15 komt spanning op.
Pin 3 Rood/Geel 15X komt spanning op.
Pin 1 Groen/Wit P30 zonder spanning.
Stand 3 sleutel (starten)
Pin 4 Violet/zwart 50 startsignaal naar bendix(startmotor)
Pin 3 Rood/Geel 15X zonder spanning.
Pin 1 Groen/Wit P30 zonder spanning.