Het is nu 02 mei 2025, 19:41
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door HansMercedes » 07 apr 2014, 20:34
Die wielbouten die ik op de foto's zie lijken volgens mij de goeie . die voor de stalen velgen zijn een stuk korter . Ga je nu die lichtmetalen velgen monteren controleer dan even of de achterwielen goed ronddraaien zonder bijgeluiden want als de bouten te lang zijn komen ze tegen de handremschoentjes aan die aan de binnenkant van de achterremschijven zitten . Doe voor de zekerheid een setje van je oude bouten in je kofferbak want mocht het zo zijn dat je ooit een lekke band krijg en je wilt een stalen velg gaan monteren kan dat dus niet met die lange bouten . grt hans
-

HansMercedes
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 4581
- Geregistreerd: 03 sep 2009, 21:07
- Woonplaats: Beverwijk
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.6
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door HansMercedes » 07 apr 2014, 21:03
Je zou even kunnen kijken hoe ver ze uitsteken als je de bout door de velg heen steekt . ik rij zelf met AMG velgen en daar heb ik deze bouten bij

- slotbout .jpg (186.66 KiB) 1252 keer bekeken
. en verder zou ik wat ik al zei even uitproberen of de wielen vrij blijven draaien met die nieuwe bouten grt hans
-

HansMercedes
- Diamant Boarder

-
- Berichten: 4581
- Geregistreerd: 03 sep 2009, 21:07
- Woonplaats: Beverwijk
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.6
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
door xxGoof » 08 apr 2014, 08:23
Hartstikke bedankt voor de info heren, super.
Goof
Groeten,
Goof
-

xxGoof
- Gold Boarder

-
- Berichten: 315
- Geregistreerd: 14 jun 2013, 23:06
- Woonplaats: Westland
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten