het moet zich nog afwijzen of de auto in NL of in DE is gestolen, dit moet ik allemaal nog horen van de RDW,
gelden deze 3 jaren verjaring ook als de huidige eigenaar van toen op dat moment gestolen auto bijvoorbeeld diefstal verzekerd was, ten opzichte van alleen WA,
bij WA krijg je natuurlijk je auto niet vergoed bij diefstal
maar stel dat hij/zij nou wel WA diefstal verzekerd was, dan lijkt het mij dat de dagwaarde van de auto uitgekeerd wordt aan de eigenaar, heeft hij/zij dan nog net zo veel recht op de auto? of gaat de auto dan juist naar de verzekeraar ? en zo ja wat gaan die er dan mee doen,
ik heb gelukkig nog veel foto's van toen ik de auto Net had en foto's van toen hij nog bij de vorige eigenaar stond, / marktplaats historie, helaas geen mail contact bewijs, maar ik heb hem wel ten goede trouw gekocht, dat vind ik van mezelf en ik heb op toen dat moment zo ver ik wist er alles aan gedaan om wat ik kon kwa checken, we hebben niet bij een tankstation afgesproken , netjes bij de mensen thuis, het had niet beter kunnen gaan, vorige eigenaar heeft volgens mij ook nooit wat in de gaten gehad betreft de auto,
ik heb de auto zelf al 2 jaar zo ongeveer, en de vorige eigenaar had hem ook z'n periode ongeveer in bezit volgens mij. dus het zou me ook niet verbazen dat die 3 jaar al verjaard zijn zeker kan ik hier natuurlijk niet van zijn,
EDIT: Iedereen trouwens de beste wensen