[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Technische dag/Meeting... : Algemene vragen over jouw W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 20 apr 2024, 05:11

Technische dag/Meeting...

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen W201 wat niet in een andere forum past.

Technische dag/Meeting...

Berichtdoor Goofy.S » 08 aug 2008, 12:03

Aan alle geinteresseerden:
Ik zou graag willen weten van de 16 leden/W201 bezitters of er belangstelling is voor een meeting en/of technische dag? Niet dat ik meteen zoiets zou kunnen organiseren, maar als er geen belangstelling voor is houdt het meteen op en als er wel intersse is, dan kunnen we kijken of er een goeie organisator in ons nog kleine clubje zit. Uiteraard zou ik het geen probleem vinden als er mensen bij zijn zonder W201, dus b.v. een Opel of W123 hebben. Dat maakt de club al weer 2 personen groter, hoewel er niet gesproken kan worden van een grote club met 18 leden.
Misschien is de wetenschap van het bestaan van onze internetclub nog niet zo erg breed bekend, maar dat heeft zo zijn tijd nodig.
Ik bemerkte dat overigens ook bij de W123 club waarvan ik lid ben en die nu na zo'n 4-5 jaar al uitgegroeid is tot een club van ruim 800 leden!
Nu is misschien de liefhebberij bij de W123 groter als bij de W201, maar als ik zo eens om me heen kijk zie ik behoorlijk veel W201's rondrijden.
Reclame maken voor de club zou dus geen overbodige luxe zijn!


Karel, (Goofy.S)
Goofy.S
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 05 jun 2008, 14:46
Woonplaats: Rozendaal (Gld.)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re:Technische dag/Meeting...

Berichtdoor mercedesmaniac81 » 09 aug 2008, 14:00

Waarom niet, misschien met een leuke rit erbij?

Groeten Maarten
mercedesmaniac81
 


Re:Technische dag/Meeting...

Berichtdoor Bassje » 21 aug 2008, 01:14

Goed idee. Ik voorspel trouwens dat de W201 (en ook de W124) de oldtimers van de nabije toekomst zijn net zoals dat met de W123 is gebeurd. De eerste W201's beginnen nu belastingvrij te worden en de W124 volgt in 2010 met belastingvrij te worden.
Avatar gebruiker
Bassje
Erelid
Erelid
 
Berichten: 10617
Geregistreerd: 13 aug 2008, 22:59
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:Technische dag/Meeting...

Berichtdoor Jack190 » 23 aug 2008, 14:09

Ja lijkt mij ook leuk. Ben al bij diverse meetings geweest en dat is elke keer weer leuk. Ik heb er ook al eens 1 georganiseert bij de MacDonalds in Hardenberg.
Jack190
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron