[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
EduardKoopman : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse - 2

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 03 mei 2025, 16:28

EduardKoopman

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

Re: EduardKoopman

Berichtdoor Sterretje1968 » 21 feb 2014, 20:51

€ 200,-? Dat is niets.
Had je hem beter in onderdelen kunnen verkopen.

Wil je wel lid blijven van dit forum of niet?
Sterretje1968

Berichtdoor Bassje » 22 feb 2014, 01:17

Jammer :(.
Bassje
Erelid
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee

Berichtdoor EduardKoopman » 16 apr 2014, 14:38

Zeker jammer, maar ik blijf zeker op het forum en misschien dat ik in de toekomst wel weer MB kan gaan rijden.
Ik had hem ook weg gedaan omdat ik er bijna niet mee reed en ook al 2 jaar bijna geen onderhoud had gedaan. Ik was bang voor de nodige onderhoudskosten binnenkort, wat ik niet goed kon missen op dat moment.

Die handelaar die hem kocht zei trouwens dat mijn auto (63rfz8) naar Marokko zou gaan. Maar ik zie net op ovi.rdw dat hij nog steeds niet geëxporteerd is en op 13-3 een nieuwe apk heeft gekregen (was pas verlopen juni) en op 17-3 een nieuwe eigenaar heeft gekregen.
EduardKoopman
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse