Hallo iedereen ben Marco Loots en sinds afgelopen zomer ook in het bezit van een 190E.
Ben al een tijdje lid van het forum maar ben voornamelijk aan het lezen geweest. Dacht nu mezelf toch even voorstellen en mijn auto introduceren.
Afgelopen zomer was ik weer eens op verlof (werk in de scheepvaart) en was wat aan het rondkijken naar een andere auto. Mijn Oom werkt bij de plaatselijke Mercedes garage en had van een oude klant van hun zijn 190E overgenomen.
Kwam er op neer dat ik hem maar eens moest komen bekijken en of het wat voor mij was.
Dus maar even die kant op en kijken. De auto had een tijdje buiten gestaan en was dus wat stoffige maar op eerste gezicht prima in de lak, geen krassen en deuken. De kilometer stand was ook zeer aantrekkelijk. Slechts 75.600 km gelopen.
Helaas was het onderhouds-boekje weg maar daar hij bij de dealer werkte kon die alles uitprinten en laten zien wat betreft onderhoud. Dit zag er ook zeer goed uit, nergens roest te bekennen.
Hij komt uit december 1992 en is een class edition.
Na een test rit gemaakt te hebben was ik helemaal verkocht, heb hem overgenomen en er staan intussen 87.000 kilometertjes op de teller. Van het zomer al mooi aan de rit geweest naar Duitsland, Tsjechie en uiteraard Nederland meerdere keren door gekomen.