Lex, een advocaat of een wetenschapper ziet één incident niet als een bewijs, they do not "rest their case" op één voorbeeld

Bijvoorbeeld:
Rubber krikdoppen bij MB dealer: €2,- p/stuk
3hoekig deel dashboard ventilatie: €27,- (bij de sloop wilden ze er € 30,- voor hebben)
Afdekplaatjes stoelvoeten rondom: €20,-
etc etc..
daarentegen:
Automatische Hirschman antenne bij de MB dealer € 300,- vrijwel exact dezelfde maar nét iets ander type Hirschmann bij Conrad €49.95
Zoals ik dus al zei, altijd ff checken

Daarnaast moet je ook nog rekening houden met kwaliteit verschil. Ik heb bij de MB dealer ooit een (hele dure) Bosch rotor en verdelerkap laten monteren die 50K probleemloos heeft gereden. Preventief heb ik die vervangen door ook een Bosch, besteld via taxiteile die veel goedkoper was. Ik heb ze naast elkaar gehouden en ik constateer dat de bij de MB dealer gekochte Bosch verdelerkap veel zwaarder is uitgevoerd dan de bij Taxiteile Bosch ekochte verdelerkap

Ook de rotor van de MB dealer was dikker uitgevoerd.

Ik heb bij Taxiteile de duurst mogelijke optie besteld, mu is mijn nieuwe Bosch spul van Taxiteile ook erg goed en de Benz loopt als een speer, daar niet van, maar toch opvallend...
Hetzelfde geld voor (Eberspach) uitlaten. Schreeuwend duur bij de MB dealer maar volgens een uitlaatboer die ik erover sprak, simpelweg beter en dikker uitgevoerd dan (dezelfde) Eberspach aftermarket spullen,
A en A- klasse zeg maar.
Zal ook voor je koolborstels gelden
Kortom: "er meer tussen dealer en aftermarket dan het oog kan zien"