In welke omgeving zoek je wat?
Je pb-de mij of het vergelijkbaar is met een hele auto overspuiten. Geloof me, dat is het totaal niet. Als je dat wit laat doen en je moet her en der nog wat onderdeeltjes vervangen omdat ze afbreken/scheuren dan zit je al snel aan €3000,- voor een facelift model.
Ik denk als je dit wit wilt laten doen en je hebt op je scherm, twee deuren en achterscherm een kras zitten met wat lichte deuken dat je de genoemde delen moet spuiten en over de achterste stijl, de c stijl, bovenin pas moet stoppen ivm kleurverschil. en uiteraard de gehele deuren, achterscherm en voorscherm spuiten.
Een doorsnee bedrijf zal hier inclusief demontage en montage ongeveer €1000,- voor rekenen afhankelijk van jou wensen; als je de beplating ook gelijk mee wilt laten spuiten ben je nog eens €200,- verder. Let wel; als je beslist ook de platen mee te laten pakken dan moet je voor de mierenneukerij ook je bumpers en andere zijbeplating mee laten spuiten ivm kleurverschil. Dus dit zou ik niet doen als ik jou was gezien de kosten en de moeite. Die beplating moeten ze overigens pas na het terugplaatsen pas spuiten anders springt de lak er binnen twee maanden af.
Houd ons op de hoogte