een keer de stoute schoenen aan gehad en heb de gotthard pass genomen

baarde me wel een beetje zorgen met de afdaling ondanks dat ik het advies te raden had genomen van me schoonvader dat is een ervaren bergpas rijder daalen in de zelfde versnelling waarmee je naar boven bent gereden en af en toe bij remmen merkte ik toch dat ik steeds dieper kon trappen

(maar zaterdag ff naar hans rijden voel een klusje opkomen)
camping was wel leuk maar het weer viel erg tegen hoop regen echt veel maar me nieuwe kofferbak rubber en achterlicht rubber hebben goed stand gehouden (had telkens water in de kofferbak).
dus ben eerder dan verwacht richting huis gegaan, las dat het in Nederland droog en warm was hahahaha.
woensdagochtend weer vertrokken van de camping en bij lugano heeft er een zich eigen te pletter gereden hij had alles wat hij kon raken geraakt dus heb lekker vast gestaan in de tunnel maar na een half uur te hebben gewacht ben ik omgedraaid en geprobeert via een andere weg terug te komen nou ik de tomtom weer opnieuw ingesteld heb hem al tien jaar ofzo maar naar twee uur rijden kwam ik weer terugin de zelfde tunnel

maar ja dus nu wel naar huis met piepende banden (diesel ???) met 130 terug naar Nederland moet echt zeggen heerlijk zoals die wagen over de weg vliegt echt.
ga vandaag de auto ff aftanken dan zal ik ff berichten wat ik heb verbruikt
gr
peter en elly