[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
stotteren bij koude motor : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 maart 2024, 02:31

stotteren bij koude motor

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

stotteren bij koude motor

Berichtdoor Mink » 03 apr 2010, 17:42

Als ik bij een koude motor rijdt, dan voel je dat de motor stottert/ in houdt. Als je een klein beetje en heel rustig gas geeft dan is het wel te doen. Niet dat ik stotend en hobbelend wegrij, dat dan weer niet. Als je het gas iets teveel intrapt, zakt hij terug in toeren en komt er langzaam wel doorheen. Verdelerkap/rotor en bougies zijn vernieuwd. Ook bij warme motor voel ik hem stotterend rijden . Heel iets, een ander zal misschien niks merken. Waar moet ik het zoeken? Carbarateur afstellen wellicht? en waar kan je dat het beste laten doen? Weet iemand dan misschien iemand in de buurt van nijmegen?
Mink
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 05 okt 2009, 17:07
Woonplaats: Nijmegen
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1983
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Re:stotteren bij koude motor

Berichtdoor HansMercedes » 04 apr 2010, 09:34

Het afstellen van de carburateur kan inderdaad een oplossing zijn want als deze te schraal staat loopt je motor ook niet lekker . mischien even langsrijden bij een garage met apk om even het co gehalte te laten controleren cq af te stellen grt hans
Avatar gebruiker
HansMercedes
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 4586
Geregistreerd: 03 sep 2009, 21:07
Woonplaats: Beverwijk
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:


Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten