[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Chromen sierringen : Interieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 20:29

Chromen sierringen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Chromen sierringen

Berichtdoor ThomasRvK » 25 aug 2013, 20:41

Goedenavond mede benzers,

Nu las ik in het topic van Hakie ("Andere 201 of toch maar niet..") dat er van die chromen ringen zijn, na wat zoeken heb ik 3 bepaalde dingen gevonden en ben ik benieuwd wat jullie er nou van vinden: (Heeft iemand misschien foto's van hoe het er uit ziet in het "echt"?, en dan vooral de A/C ringen op het dashboard).

Zelf vind ik die in de tellers en om de schakelplaat heen er erg mooi uit zien, echter weet ik niet hoe de A/C dashboard ringen (dus om de 3 knoppen in de console) eruit zouden zien.

Ik ben er altijd erg voorzichtig mee echter want ik wil de auto in een zo origineel mogelijke staat houden, topic is puur oom te kijken wat andere ervan vinden.
Bijlagen
Mercedes - W201 Accessories - Chrome Instrument Cluster Rings (W201-23819234).jpg
Mercedes - W201 Accessories - Chrome Instrument Cluster Rings (W201-23819234).jpg (60.82 KiB) 924 keer bekeken
Mercedes 3 Piece Rings (W163E).jpg
Mercedes 3 Piece Rings (W163E).jpg (81.5 KiB) 924 keer bekeken
W202 Chrome Gear Shift Surround View.jpg
W202 Chrome Gear Shift Surround View.jpg (84.83 KiB) 924 keer bekeken
ThomasRvK
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Chromen sierringen

Berichtdoor Pascal » 25 aug 2013, 20:53

Om de tellers en pook erg mooi ja.
Maar de kachel Knoppen misschien wat TE
stern auf der motorhaube
Pascal
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3
Bouwjaar: 1993

Re: Chromen sierringen

Berichtdoor ThomasRvK » 25 aug 2013, 20:57

Ja dat vond ik dus ook, gaat er een beetje goedkoop uit zien denk ik, maar geen idee hoe het bij een W201 eruit ziet natuurlijk (foto's zijn onvindbaar, misschien met een rede :mrgreen: ). Vooral met zebrano eromheen is het over de top (en gaat het er goedkoop uit zien) denk ik. :geek:
ThomasRvK
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Keer terug naar Interieur W201