had alles aan de Benz gedaan wat voor de vakantie moest gebeuren gedaan (hulp van hans natuurlijk

nieuwe schijven en blokken achter toch wel handig als je berg je af gaat, nieuwe veren achter vond de vrouw wel goed kon ze meer meenemen zonder dat zijn achterkant over de grond sleept en ouweolie en koelvloeistof vernieuwd.
was van te voren toch nog wat angstig met de evt file's ivm de motor temp maar moet zeggen nergens voor nodig geweest, is maar 2x echt boven de 100 geweest dat was met een bergpas rijden naar ongeveer 1100 meter hoog hahaah wat een klus joh dat vierkanten ding de bochten door te sturen maar de fan sloeg niet aan (misschien toch nog een keer naar kijken hans hahaah), de tweede keer was op de terug weg stond ik vast voordat ik in de beroemde tunnel in moest om de temp naar beneden te halen de kachel aangezet(schijterd volgens me vrouw) dat kon wel het was al 10uur in de avond en de kids hadden het koud

wat ik wel erg opvallend vind van de diesel is als je hem optoeren houd kom je makkelijk die heuveltjes op van 6% ging gewoon met 130km de heuvel op echt voor een auto van 26 jaar oud en dan 1 op 22 halen met z'n vieren en een volle achterbak met zooi echt waar heen en terug gereden met een smile wat rijdt dat dig toch super terwijl het een diesel is