Beste benzers,
Ik heb van het laatst mijn subwoofer aangesloten, gewoon precies zo zoals het in mijn vorige auto zat.
Aangesloten op het blauwe draadje van de radio, zodat de versterker ook aan/uit gaat wanneer nodig.
Ik heb ook dezelfde radio als in mijn vorige auto, met hetzelfde kabelboompje, dus weet zeker dat die daar goed zit.
Nou had ik even proefgedraaid, zonder de radio er helemaal in te drukken, en alles werkte. Antenne ging netjes uit, subwoofer netjes aan, en alles werkte.
Maar toen!
Radio erin geschoven, tot het klikje. Antenne ging niet meer uit en subwoofer niet meer aan. Denk dat er een paar draden knel hebben gezeten op dat moment. Ik heb de radio er weer uitgehaald en er een beetje mee proberen te spelen en kijken of er stroom op kwam, maar nu krijgt dus mijn blauwe draad 0,01V. En nu blijft ook ineens de radio aan met het uitzetten van het contact. Ik weet niet waar ik het zoeken moet. Ik ben van plan even verse kabeltjes te halen zodat ik zeker weet dat ik geen kabelbreuk meer heb, maar kan kabelbreuk in het gele draadje er ook voor zorgen dat de radio aan blijft staan?
Of weet iemand waar ik naar moet zoeken?
Alle zekeringen heb ik gecontroleerd, die zijn heel.
Alvast bedankt!
Thomas van den Heuvel