Beste W201-fanaten,
Hierbij stel ik me graag even voor, wel zo netjes en doe dit eigenlijk op elk relevant autoforum even.
Ik ben Jurgen, 25 jaar en woonachtig in het groene hart van Nederland. Als dagelijks/weekendvervoer een Fiat Cinquecento maar dit is me toch iets te spartaans en ben toe aan een volgende stap. Op dit moment nog geen W201 maar ik heb wel erg veel interesse om een mooie '190' aan te schaffen. Waarom?
1) Ik ben een liefhebber van youngtimers;
2) Tijdloos ontwerp, mooie Duitse bak (mooier dan de W124 in mijn ogen);
Ik ben zelf niet vies van klussen maar ben ook weer geen 100% techneut. Qua onderhoud probeer ik zoveel mogelijk zelf te doen (wat natuurlijk een hoop scheelt in de kosten) of met wat extra klushanden. Voorkeur van W201 is een donkergrijze/zwarte benzineversie. Het gaat me niet om de snelheid (dus cruisen) en ben meer een styler/purist. Verder gek op meetings, roadtrips en een leuke sleuteldag. Hiervoor ook veel met (internationale) autoclubs gedaan.
Op dit forum hoop ik eerst veel te lezen qua tips en tricks voordat ik een weloverwogen keuze maak. Goedkoop is voor mij duurkoop. Ik zoek dan nog liever even verder maar hoef ook geen exemplaar met slechts' 30xxx op de teller.
Voor nu even voldoende, we spreken elkaar vast wel,
Groetjes Jurgen