aangezien ik nog heel veel audio spul heb liggenwil ik onder de achterbank twee kistjes maken van polyster.
zijn er al toevallig mensen die dit wel eens gedaan hebben al? en hebben die nog tips misschien.
heb nog twee boston acoustics 10.4 lf subwoofers welke er precies inpassen.
aan een kant zit de centrale vergrendelingspomp maar die kan ik wel een stukje opschuiven dacht ik?
ik heb ook nog een jbl gti 10 cm compo maar past niet zomaar in het dashboard, ik zat te denken om ze via de onderkant tegen het dashboard aan te "kitten" dit is goed verwijderbaar en zit goed genoeg vast.
en zat net te kijken op de epc en daar stonden de roosters voor het aktivv bass systeem nog op, zijn er mensen die weten of je deze achteraf kan monteren op een gewone deurpaneel.
bij de W126 kan je deze roosters gewoon monteren achteraf met een beetje kunst en vliegwerk.
misschien zijn er mensen die dit al eens geprobeerd hebben.
in dat geval zou ik geen speaker hoeven monteren in de dashboard en zou er een 16 cm compo van boston acoustics inkomen.
geheel word aangestuurd door een phoenix gold amp weet nog niet welke, mijn voorkeur gaat uit naar een outlaw past mooi bij mijn nautic blauwe buitenkant.

als ik eraan ga beginnen zal ik wel foto's plaatsen en een topic aanmaken