De wagen loopt niet redelijk zonder computer, hij rijdt feilloos zonder!
Beetje te hoog stationair, maar wel constant, en gewoon gaan met dat ding.
Uitlezen zal ik op jouw aanraden dus maar even achterwege laten, maarrrr, ik was de laatste
dagen absoluut van plan om mijn 2.3tje als donorbak aan te bieden, maar nu ik weet dat het blok
nog goed is, zal en moet ik achter de oorzaak komen.

Wat me ook opviel was dat nadat ik een paar straten (zonder ecu) gereden had, de pitten een stuk schoner waren.
(Ik heb hier "oud en nieuw" foto's van, met de camera van mijn vriendin, maar daar is de pc kabel van zoek. Zowieso post ik ze nog. Kan het forum alleen maar helpen)
Maar goed, nu verder, hij heeft een KAT eronder zitten, en ik neem aan dat dat geval op het spruitstuk de lambda-sonde is, dus ja, die zit er inderdaad op.
Als uitlezen geen zin heeft, hoe ga ik nu verder met elimineren van de mogelijke oorzaken.
Is de RUF modus wellicht voor mijn auto ook een optie om de L-sonde te testen, of moet ik beginnen met dat ding gewoon te vervangen.
En, kan ik er nu gewoon in testrijden, zonder computer, (wat langer bedoel ik, niet alleen de straat een paar keer op en neer) of staan me dan weer allerlei andere verrassingen te wachten.
Ik begin weer een beetje vertrouwen te krijgen, en hoop dat die skelter gauw z'n hok in kan, en ik weer in een normale auto naar m'n werk kan;)
Gr.
Bert
ps. Hoezo, "aartsvijand", die van jou loopt ook tegen de 20?