[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Deurstrip : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 20 apr 2024, 11:47

Deurstrip

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Deurstrip

Berichtdoor Hans201 » 14 dec 2008, 08:35

Ik bleef op een nogal knullige manier haken waardoor de strip aan de onderkant van de linker portier wat los is geschoten. Helemaal links onderaan de deur zit zo'n kunstof geleider blokje en die is uit de strip geschoten. Ik heb geprobeerd 'm er weer in te schuiven maar dat lukt niet. Er zal best een slimme manier zijn om dat te doen maar hoe? De strip zelf is iets van 5cm heen en weer te schuiven, meer niet. Gisteren de "Vraagbaak Mercedes 190 1983-1993" binnen gekregen maar dat gaat over in en uitbouw van de motor en versnellingsbak etc, dat is niet helemaal hetzelfde niveau en lijkt me ook nauwelijks behulpzaam :huh:
Hans201
 

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron