Hallo, ik ben Tony 48j uit Noord Antwerpen, St Job in't Goor eigenlijk. zelfstandig electricien van beroep. Ik heb momenteel nog geen Mercedes maar ben op zoek naar een betaalbare yong/old timer om zondag's mee rond de kerk te rijden en een beetje verder, misschien mee op vakantie, treffens enz. Een 190 2.3-16 is een van de mogelijkheden. Ik heb het atijd al een mooi model gevonden en de 2.3 16 is toch een beetje een specialeke. Dit was vroeger toch wel een supper sportive klasse bak en van 0 naar 100Km/h in 8sec was toen zeer snel. Nikki Lauda heeft er nog eentje gehad, en vroeger was ik ook wel fan van Lauda. (Zulke kleine dingen spelen dan toch wel mee in de keuze blijkbaar).
Ik weet er eentje te koop staan en ga er vogende week eens naar kijken denk ik. Er mag niet te veel roest aan zijn, eigenlijk moet de carrosserie er goed tot zeer goed uitzien want van plaatwerk kan ik niets zelf, en wil er toch ook niet te veel tijd en geld insteken. Al er een van jullie een redelijk goed exemplaar weet te koop staan mag je het alijd laten weten, wel liefst zo origineel mogelijk.
Mvg Tony