[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Deuren blijven vergrendeld kom er niet in : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 03 mei 2025, 12:16

Deuren blijven vergrendeld kom er niet in

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Deuren blijven vergrendeld kom er niet in

Berichtdoor Errie » 13 maart 2013, 12:49

heeft iemand een idee hoe ik mijn 190D in kom zonder ruitje in te slaan en zonder klerenhanger te vissen naar de deurvergrendelaar. de deuren blijven namelijk dicht waarschijnlijk accu leeg waardoor de centrale vergrendeling het niet meer doet ( hij zou het ook moeten doen zonder stroom in ieder geval de bestuurderskant maar dat doet ie niet) of kan iemand mij vertellen hoe ik de motorkap openkrijg omdat ik die ook niet van binnenuit kan ontgrendelen.
groet errie
Laatst bijgewerkt door Bassje op 13 maart 2013, 13:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Topic verplaatst naar subforum 'Carrosserie en exterieur'
Errie
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Deuren blijven vergrendeld kom er niet in

Berichtdoor Ruud102 » 13 maart 2013, 14:34

Sloten moeten gewoon open gaan met een lege accu.
Spuit eens wat WD40 in je portiersloten, zowel links als rechts en probeer een beetje te spelen met je sleutel in het slot.

Succes.
Ruud102
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201