[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Abs storing, verschil in computers? : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 24 apr 2024, 00:01

Abs storing, verschil in computers?

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Abs storing, verschil in computers?

Berichtdoor Ronnie » 07 maart 2013, 18:00

Hallo,

Ik heb vandaag mijn 190D 2.0 uit de winterslaap gehaald en na het starten bleef direct het abs lampje branden.Ik heb alle 3 de sensors schoongemaakt maar dat maakte niets uit.Ik heb toen de abs computer omgewisseld met eentje die uit een benzine model komt en toen was de storing weg.Ik heb toen de orginele er weer even in gezet en direct weer storing.Ik heb nu die van de benzine uitvoering er weer ingezet en de storing is weer weg.Mijn vraag is nu er zat er eentje met het nummer 0265101016 in en nu zit er 0265101018 in.
Kan dit kwaad en wat is het verschil?
Laatst bijgewerkt door Bassje op 07 maart 2013, 21:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Topictitel verduidelijkt.
Avatar gebruiker
Ronnie
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 162
Geregistreerd: 15 dec 2010, 18:40
Woonplaats: Maasbommel
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Techniek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten