[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Kleur van de plastic kappen : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 03 mei 2025, 08:56

Kleur van de plastic kappen

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Kleur van de plastic kappen

Berichtdoor Sylvia » 21 feb 2013, 19:35

Hoi,

Mijn nieuwe auto heeft een beschadiging aan de zijkant, spatbord en het plastic. Een deel van het plastic heb ik van "een van ons" kunnen overnemen. Nu ben ik op zoek naar verf en heb e.e.a. op het forum gelezen. Mijn vermoeden dat er verschil is in kleur tussen metaal en plastic lijkt dus niet zeker. Temeer omdat ik nergens het kleurnummer van het plastic kan vinden. De verfmenger kan er niets over zeggen, hij wil nummertjes. En als de verfmenger de verf maakt, is dat dan metalic of moet er dan nog iets bij / overheen? Bestaat er nog echte verf of is alles tegenwoordig op waterbasis?
Is er meer informatie beschikbaar over de kleurnummer(s) van mijn auto?
WDB2011222Fxxxxxx
paint code 172 fuel preheater

groetjes, Sylvia
Laatst bijgewerkt door Bassje op 21 feb 2013, 20:42, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Chassisnummer gedeeltelijk weggehaald. Lijkt me niet verstandig dat op een forum te zetten.
Sylvia
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: kleur van de plastic kappen

Berichtdoor Mercedes W201 '86 D » 21 feb 2013, 19:46

chassisnummer kun je beter achterwege laten.
Mercedes W201 '86 D
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Re: Kleur van de plastic kappen

Berichtdoor Bassje » 21 feb 2013, 20:41

Kijk hier eens:

codes-lakkleuren-en-codes-interieur-t3338.html

Dan pak je de 2e website. Achter de kleurcodes staat de kleur van de bijbehorende zijbeplating.
Bassje
Erelid
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja

Re: Kleur van de plastic kappen

Berichtdoor Sylvia » 27 feb 2013, 12:21

Hoi, bedankt, ik ga ermee naar de verfmenger, kijken of het lukt.
Sylvia
Sylvia
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1991
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201