Nou, ik ben ook erg blij dat ik hem zo terug gekregen heb. Zeker als je bedenkt dat de verzekering hem eigenlijk naar de sloop had willen deporteren. Voor "straf

" heb ik de hele week in mijn W123 250 moeten rijden. Dat is toch wel een verschil: een 4 cilinder diesel of een 6 cilinder benzine. Gelukkig was het prachtig droog weer, want de 123 is een beetje lek. Maar het was echt genieten deze week, ondanks de kapotte aandrijfas. Hij was daarom sinds september de garage niet meer uit geweest en ik toch nog een 190 had, maar als je er weer eens in rijdt dan merk je het verschil toch wel. Wellicht is dit vloeken in de kerk in dit forum, maar ik moet het toch ven kwijt

De nieuwe aandrijfas heb ik al liggen, dus dit is wel een stimulans om deze zo snel mogelijk in te bouwen.
In ieder geval: allemaal bedankt voor het medeleven. Zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker als je de auto gebruikt waar hij voor gemaakt is: om te rijden. Mijn auto was zo goedkoop en qua aanzicht dusdanig dat een taxatie niet veel had uitgemaakt denk ik. Dan ben je blij dat het schadebedrijf zich inzet om er toch het beste van te maken. Voorlopig rij ik er weer mee. De W123 kost toch 3x zoveel per kilometer.