Mijn auto beschikt niet over een antenne. Bij aanschaf van de auto was er voor de zonneklep een antenne geplakt (een blokje met 2 sprieten van 10cm links en rechts) maar dat werkte niet. Die had ik vervangen door een andere kleinere die ik achter de binnenspiegel heb geplakt. Maar die werkt ook voor geen meter.
Nu heb ik achter bij de scherm dus geen antenne zitten. Op de originele plek een gaatje boren om daar een elektrische antenne te plaatsen zal momenteel niet lukken. Niet dat ik het niet kan maar ik durf gewoon geen gat te boren. Ik wil eerst weten of er alternatieven zijn voordat ik de optie gaatje boren kies.
Is er nu misschien een oplossing als een goeie binnen antenne of iets wat via de achterruit kan lopen? Ik heb al een antenne versterker geprobeerd maar dat hielp ook niks.
Ik had er op zich geen problemen mee omdat ik toch wel mp3'tjes afspeel, maar de laatste paar jaren (vanaf 2010 al helemaal) wordt er echt zoveel bagger muziek gemaakt dat ik af en toe wel is naar Veronica FM ofzo wil luisteren..