Hoi ik ben Michael (alias Larry)
Ik ben 29 jaar en kom uit alkmaar. Mijn vader rijd al zijn leven lang Mercedes en ik ook al 11 jaar inmiddels. Ik heb diverse in mijn bezit gehad maar momenteel heb ik in mijn bezit:
- W201 uit 1989 2.0 benzine zwart metallic, word gedemonteerd en gaat dan helaas naar de schredder
- W201 uit 1986 2.0 benzine Automaat zwart metallic, gekocht voor demontage maar omdat de auto oldtimer is en nog in redelijke staat kan ik het niet over mijn hart krijgen. Ik knap hem op repareer wat dingen en zal hem dan verkopen, er is aardig wat mis met de auto dus jullie hulp is welkom op dit forum.
- W201 uit 1985 2.0 benzine 5 bak schakel zilver. Dit is mijn eigen auto en heb ik al veel bloed zweet en tranen in gestoken. vorig jaar gekocht en helaas opgelicht auto had een rotte motor en nog veel meer ellende. Inmiddels is er een nieuwe motor in gegaan, een 5 bak en een leer interieur en nog veel meer reparaties, er moet nog veel aan gebeuren zoals speling in stuurhuis en speling bij gas geven in de aandrijf as/ cardan en nieuwe achter veren en schokbrekers. Ook is de auto optisch iets minder mooi wel hard maar proffesorisch bij gespoten.
als laatste heb ik ook nog een W202 c180 uit eind 1995. Blauw metallic. Ook hier geld dat ik heel veel in de auto heb gestoken en bijna alles heb moeten repareren. De auto is nu af en is helemaal in nieuw staat op een paar lichte deukjes en krasjes na. De auto gaat van de week naar de spuiter zodat hij in nieuw staat en weer in volle glorie is zodat ik ervan kan genieten. Zoek alleen nog iemand die goedkoop G3 LPG in kan bouwen met rdw afmelding...
Ik klus en hobby altijd aan die auto's omdat dit een grote passie van mij is. Ik ben ook enorm leergierig hoe ik dingen zelf kan repareren op de juiste manier, ik heb daardoor veel geleerd, verder werk ik bij defensie.
Groeten
Larry