[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
De antennerubber vervangen... : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 03 mei 2025, 22:09

De antennerubber vervangen...

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

De antennerubber vervangen...

Berichtdoor BenzMercedes » 03 jan 2013, 20:52

De antennerubber van mijn MB 190 wordt poreus en is aan vervanging toe (zie foto). Hoe kan ik het beste te werk gaan? Vanuit de kofferbak en dan?
Bijlagen
antenne.JPG
antenne.JPG (78.84 KiB) 867 keer bekeken
Mercedes-Benz, now you know what a car should be like
BenzMercedes
Gold Boarder
Gold Boarder

Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1993
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: De antennerubber vervangen...

Berichtdoor Bassje » 03 jan 2013, 21:00

Je hebt in ieder geval een binnen- en buitenrubber nodig. Allebei even bij de dealer halen, kost een paar euro.
Bassje
Erelid
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990

Berichtdoor MBSLC » 03 jan 2013, 21:18

Even de zoekfunktie gebruiken : er zijn 2 soorten, ik heb ze met artikelnr en al op het forum gezet !

gr
Richard
STERREN STRALEN AAN DE HEMEL, STERREN STRALEN OP DE WEG !
MBSLC
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Andere wagens / opmerkingen:

Berichtdoor G00fyl » 03 jan 2013, 22:00

Ik heb dit ook gedaan, kreeg van de dealer 2 soorten mee en moest de niet passende terug brengen. je kan hem er heel gemakkelijk uit halen. En dan met een beetje vaseline de nieuwe er zo weer in duwen (zonder lukte het mij niet).
G00fyl
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Nee

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201