Nou rij ik momenteel heel goedkoop in een Suzuki Swift, waar het raam laatst eruit viel, waar m'n kenteken net eraf viel en waar ik €100,- pm betaal aan verzekering, wegenbelasting en benzine. Dát is natuurlijk wel een klein voordeel ja.
Maar ik mis het echte rijden gewoon. Lekker onderuit gezakt, automaatje, electrische ramen, airco, luxe, wat power, nouja jullie kennen het wel.
Dus daarom is de zoektocht al een tijdje geleden begonnen, en heb ik al een en ander bekeken. Natuurlijk een W201, maar ik heb ook proefgereden in een C124. Nu heb ik wat gevonden, wat denk ik wel redelijk aan mijn eisen voldoet. Én het is een W201.
Dus, ik heb even jullie mening nodig.
Het is 190. Leer, automaat, airco, elec. ramen v+a, armsteun achter, toerenteller enz.
Natuurlijk kan je niet alles hebben. Cruise-control, verwarmde stoelen, koplampwissers zou ik ook wel willen. Maarja, het is even niet anders. Maar dus jullie mening gevraagd over deze auto. Heeft wat meer gelopen, maar dat maakt niet heel veel uit.
Maar, is dit wel het originele leer? En ik zie boven de verwarmingsknop een raar iets zitten. Lijkt niet helemaal te kloppen. Dan heb je nog de achterruitverwarming, en daarnaast zitten nog 2 knoppen?
Hij heeft wat kleine dingen, maar dat hou je.
Wat denken jullie?
Alvast bedankt!!