Ik ben Evan, 30 jaar en internet ondernemer. Met heel veel plezier rij ik nu al bijna 4 jaar in een 190 1.8 Class uit '93 die ik net over de 2 ton heb gereden (gekocht met 144xxx op de klok). Omdat het geld en de tijd niet op de rug groeit als je net voor jezelf begint, zijn er wel een aantal dingen die nu nodig aangepakt moeten worden, wil ik de Benz dagelijks kunnen blijven rijden. Gelukkig ben ik nog nooit stil komen te staan met pech (*knock on wood

Over mijn autogeschiedenis kan ik kort zijn: dit is pas mijn tweede. Ik ben begonnen met een witte Peugeot 306 1.9D uit 96 die ik van mn moeder kreeg om dagelijks mee naar school te rijden (Breda-Driebergen). Heerlijk comfortabel maar traag als dikke stront door een trechter. Helaas gaf een lantaarnpaal geen voorrang waardoor ik 'm total loss reed. En toen kwam de 190 die ik nog steeds rij. Ondertussen had het Mercedes virus ook m'n moeder bereikt waardoor ik regelmatig in een W202 1.8 Elegance en een W169 A150 Avantgarde Coupe kon rijden. Zonder verdere uitleg kan ik wel stellen dat de 190 favoriet bleef, en blijft! Hij gaat nooit meer weg. Ik wil graag een fotootje bijvoegen maar kan zo snel even de "bijlage knop" niet vinden...
Groeten uit Brabant,
Evan