Gister de kou maar getrotseert en met pijn en moeite de kachelmotor uitgebouwd schoongemaakt en gecontroleerd.
Tot grote verbazing was dit niet het euvel waarom die het niet deed,maar goed nog een paar fijne klus uurtjes en bijna een echtscheiding verder(had gezegd dat het niet langer als een uurtje zou duren maar alles liep tegen) dacht ik ga vandaag als goedmakertje met mijn vrouwtje naar de kerstmarkt in weener(dld).
Nog geen 4km van huis af speelde het noodlot op, had net getankt en reed richting oprit van de snel weg wil remmen omdat er zoals zo vaak een opstopping staat voor de rondtonde en glijd door,
Recht in de achterkant van een BMW 520I,eenmaak bijgekomen van de schrik stap ik uit en ga met pijn in mijn hart de schade opnemen.
Koplampen, knipperlichten gril motorkap radiateur en bumper naar zijn grootje.
De BMW had alleen achterlicht lens en einddemper stuk.
De hele papier handel maar ingevuld en netjes afgehandelt.
Ik stap in de auto draai de sleutel om en de motor begint te lopen alfof er niks aan de hand is, druk hem rustig in zijn 1 een ondanks dat de voorkant in de poeier licht kan ik zo weg rijden en rustig naar huis tuffen.
Kijk dat is nog eens oer degelijke kwaliteit.
Al met al een dagje dat me lang zal bij blijven nu maar weer de Benz op knappen en in nieuw staat terug brengen.
De moraal van dit verhaal: wat er ook gebeurt altijd blijven lachen