En Ik ben sindskort een trotse eigenaar van MB Klassieker namelijk
MB W201 190D 2.5 uit '85

Hiervoor heb ik altijd franse auto's gehad ...ach gezien mijn ahtergrond ( INDO-CHINA)
EN MN NAAM is het ook niet raar !
HET WAREN, EEN PEUGEOT 205 1.6 UIT '86 EN EEN PEUGEOT 205 1.9 130 PK UIT '91
Die mij ook super voldeed alleen einde van de rit voelde ik toch wel aan mijn portemonnee .
Naar deze te hebben verkocht is het toch weer begonnen te kriebelen. Gezien mijn vrouw uit Hongarije komt,
willen we ook vaak gaan reizen zoals naar zuid frankrijk, mosel gebieden maar uiteindelijk ook hongarije en slowakije en die omstreken ...kortom lkkr lange afstanden. Ben weer op zoek gegaan naar een auto die betrouwbaar en gezien de lange afstanden willen we graag comfortabel kunnen rijden en zitten maar wil dan ook geen slee die slurpt om het leven ...snelheid is een bijzaak ach ja, je wordt toch een beetje ouder dus helaas ook wijzer hehehe
ik kwam niet anders dan uit dan een MB W201 190 serie D, goedkoper in brandstof maar ook in wegenbelasting ..
heb er een kunnen vinden oorspronkelijk uit frankrijk ;0) in Cuijk
-zilver licht grijs MB uit 85, qua motor hij klinkt goed geen gerateld,
buitenwerk is niet slecht ...maar mooi gelikt is het anders!
maar zou hem graag opnieuw willen spuiten hoogwaarschijnlijk in hongarije schijnt goedkoop te zijn.
- interieur is een beetje shabby
- banden zijn nog goed maar tzt in september moet ik sws nieuw banden hebben plus nieuw avantgarde velgen 16 inch

- olie moet nog ververst worden in de bak en achter Diff.
- en de kachel unit plus ventilator die ratelt nogal en draait sporadisch en sporadisch niet heheh.. dus dat moet ik ook nog vervangen, heb ik wel nodig met die regenachtig weer in Nederland.
de elec. antenne gaat niet omhaag bij in schakelen van de radio .. vreemd (?)
verder rijdt hij stabiel goed stuurbaar mede door de stuurbekrachtiging,
helaas op die dag kon de dakvenster niet open je hoort de motor maar hij doet het niet althans hij wil niet open!
nog veel vocht in de auto .. moet een pinyi kopen plus opzoek naar nieuw raamrubbers aan de buitenkant.
daar verschijnt ook een beetje wat bobbels van roestvorming!
dus wens nog electrische raam unit aan beide voorramen
ik zoek nog goede onderdelen voor mijn MB , weet iemand waar je een goede webshop sites waar je kan bestellen naast op deze site uiteraard
Mvg Philippe a.k.a. 0.Zer0