Nou, bij dezen een update.
Het heeft even geduurd, veel te lang, er ging van alles en nog wat mis, maar we weten meer.
Ik wil liever geen bedragen noemen, omdat het pas 99% zeker is allemaal.
Maar de auto is, zoals we al dachten, total loss. Ik ga jullie niet het hele verhaal vertellen, want dan ben ik morgen nog bezig met typen.
Maar het eerste bod heb ik afgeslagen, dat sloeg echt he-le-maal nergens op. €1000,- .
Ja, kijk maar op gaspedaal.nl, daar staan ze van €800,- tot €1200,-.
Na veel gevloek en gescheld meneer toch even duidelijk gemaakt dat de relatief lage (183000) kmstand samen met airco, electrische ramen, cruice-control enz enz enz toch wat meer geld op zou leveren dan een 1.8 basic zonder enige optie.
'Ja, maar dit dat roestplekjes contactlot en meer gel* uuhm gedoe'. Nouja, gewoon opgehangen, en wachten tot ze terug bellen.
De volgende dat word ik dus teruggebeld, met de mededeling dat ze overlegd hadden en een ander bedrag boden.
Nou, daar was ik zeer content mee en ben dus ook akkoord gegaan.
Gisteren naar Apeldoorn gereden en de laatste paar spullen uit de Benz gehaald.
Ja, dan loop je naar de auto toe en weet je dat 't waarschijnlijk de laatste keer is dat je 'm ziet. Dat is toch wel lastig. 2 Jaar heel veel plezier mee gehad, het was toch míjn auto, en ook m'n droomauto. Zelfs al had ik €10000,- gekregen was 't lastig geweest denk ik.
Soit, echt veel plezier van gehad dus, maar soms is het tijd om weer iets anders te gaan rijden he?
Nou, hoe het verder allemaal gaat horen jullie nog wel, de updates blijven komen