[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Welke plaatwerker is goed in Oosten des lands? : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 03 mei 2025, 22:54

Welke plaatwerker is goed in Oosten des lands?

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Welke plaatwerker is goed in Oosten des lands?

Berichtdoor VmaX » 14 nov 2012, 00:15

Aan de hand van het topic van Peter Ouwehand die met zijn Benz naar de plaatwerker gaat bedacht ik mij dat ik ook nog steeds 2 plekjes heb die bijgewerkt moeten worden.
één wielkast rand begint een paar kleine blaasjes te krijgen en ik heb nog een plekje op de wielkast voor.
Allebei maar kleine plekkies maar moet wel een keer worden aangepakt.

Mijn vraag:
Wie heeft er ervaringen met plaatwerkers in het midden/oosten des lands?
Ik zoek natuurlijk naar de beste prijs/kwaliteit (lees goedkoop maar goed) verhouding want voorlopig heb ik nog steeds geen nieuwe baan B)

Heb je hele goede ervaringen met een plaatwerker ergens anders in het land, voel je dan vrij dat ook te melden.
VmaX
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Welke plaatwerker is goed in Oosten des lands?

Berichtdoor Gert190 » 14 nov 2012, 10:37

Met Randy Scheerder in Zevenaar heb ik zeer goede ervaringen met diverse auto's. Hij werkt graag aan klassiekers en youngtimers. Qua prijs zit hij in het middensegment, maar hij is zijn geld waard en levert geen half werk. Tel. 0620-494 325, www.scheerderautoschade.nl.
Gert190
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1990
Automaat: Nee

Berichtdoor Bassje » 14 nov 2012, 10:56

Ben afgelopen zaterdag met Arno van de OBC naar Bernie geweest van Zantinge autoschade. Dat is een familiebedrijf.
Diverse leden van de OBC zijn daar ook geweest en zijn er zeer tevreden over. Ik kreeg verder ook een goede indruk van het bedrijf.

Het adres:

Van Zantinge autoschade
Fort 16
7924 RB Veeningen
Bassje
Erelid
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990

Berichtdoor FerryB » 14 nov 2012, 11:01

Hoi Vmax,

Geert Jansen
Riezenweg 12
7071PV Ulft
0315684004

Is een restorateur van Mercedessen. En ook voor het onderhoud van Klassieke Mercedes.

Ik kom er met mijn W201 al jaren. En tot zeer grootte tevredenheid.
Kan hem je echt aanbevelen.

Groet, FerryB.
Groet, Ferry.
FerryB
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190
Bouwjaar: 1984
Andere wagens / opmerkingen:

Berichtdoor Stoffer » 18 nov 2012, 22:00

Autoschade Stoffer in Obbicht !
www.autoschadestoffer.com
Stoffer
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3-16
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Ja

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201