[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Kofferbakrubber : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 03 mei 2025, 08:54

Kofferbakrubber

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Kofferbakrubber

Berichtdoor Peter Ouwehand » 05 nov 2012, 21:54

hallo,

heb een 190D uit 1986
heb ook gezien dat mijn koffrbak rubber kapot is in de rechterhoek en voel ook wat vocht in de koffer helemaal onderin
onder die plastic binnenwand.
nu wil ik dit vervangen die rubber mijn vraag is wie kan mij er mee helpen om dit goed te doen, heb er wel veel over gelezen maar heb echt twee linker handen :oops: :oops: wie o wie een beetje in de buurt van katwijk aan zee wil/zin er in hebt om me te helpen.
en wat heb ik allemaal nodig om dit klusje te klaren om dit goed te doen.
Peter Ouwehand
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: kofferbak rubber

Berichtdoor Ronnie » 05 nov 2012, 22:00

Kijk eerst eens goed onder de hoeken want het wilt daar nogal eens wegroesten.
Ronnie
Gold Boarder
Gold Boarder

Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: kofferbak rubber

Berichtdoor Mercedesguy » 05 nov 2012, 22:34

Moet met 2 linkerhanden ook wel gaan lijkt me; een rubberstrip op een metalen randje vastduwen :D
Maar alle gekheid op een stokje; als je dat ouwe ding oppakt en omhoog trekt trek je hem zo van de kofferbakrand af. Wel even kijken waar de las zit zodat je de nieuwe op dezelfde manier kan terugzetten. Als dat ding er vanaf is eventuele roest weghalen en behandelen met roestwerende primer of menie voordat je de nieuwe strip terugzet.
Mercedesguy
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201